ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

      Θρεπτική αξία του τυριού

Το τυρί έχει τεραστία θρεπτική αξία.  Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, βιταμίνη Α και D, βιταμίνη του συμπλέγματος Β, φώσφορο. Λόγω της ωρίμανσης που υφίστανται η πρωτεΐνη διασπάται με αποτέλεσμα να αφομοιώνεται πλήρως από τον ανθρώπινο οργανισμό και να είναι περισσότερο εύπεπτα.

 Επίσης τα μαλακά τυριά έχουν 50% λιγότερη λακτόζη από το γάλα, ενώ στα σκληρά τυριά η περιεκτικότητα μειώνεται ακόμη  περισσότερο με αποτέλεσμα να είναι πιο φιλικά στο πεπτικό μας σύστημα και να καταναλώνονται από άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη.

Μεσογειακή Διατροφή

Τα τυροκομικά προϊόντα αποτελούν βασικό στοιχείο της Μεσογειακής Διατροφής. Τις τελευταίες δεκαετίες, η επιστημονική κοινότητα έχει αναγνωρίσει, μέσα από πληθώρα κλινικών και επιδημιολογικών μελετών, το σημαντικό ρόλο της Μεσογειακής Διατροφής, τόσο στην πρόληψη, όσο και στην έκβαση πολύπλοκων ασθενειών, όπως οι καρδιοαγγειακές παθήσεις.

Η μεσογειακή διατροφή είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά και περιλαμβάνει ζυμαρικά, ψωμί, δημητριακά, ρύζι και πατάτες, πουλερικά, ψάρια, γαλακτοκομικά προϊόντα και ελάχιστο κρέας. Περιλαμβάνει επίσης το ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λίπους και κατανάλωση κρασιού (ένα ή δύο ποτήρια κρασί την ημέρα). 

Τα προϊόντα που ανήκουν στο «καλάθι» προϊόντων της μεσογειακής διατροφής έχουν μια συνεχή ανοδική ζήτηση παγκοσμίως, καθώς οι σύγχρονοι καταναλωτές έχουν γίνει ιδιαίτερα ευαίσθητοι σε θέματα ευεξίας και υγιεινής διατροφής. 

Leave your comments

Post comment as a guest

0
terms and conditions.

Comments